piątek, 17 stycznia 2014

UWAGA NA NIERZETELNĄ FIRMĘ

Pierwszy post na nowo powstałym blogu poświęcam firmie C4W**.

Poniższy artykuł nie ma formy obraźliwej, lecz przedstawia prawdziwe wydarzenia i moje przejścia z pseudo-firmą oraz jest przestrogą dla wszystkich chcących się reklamować.
W celu uniknięcia oskarżeń przez przedmiotową firmę jej nazwa została częściowo zasłonięta.



W czerwcu 2012 roku zleciłem Panu Zbyszkowi z firmy C4W** wykonanie strony internetowej, panelu w którym w wygodny sposób mógłbym sobie dodawać lub usuwać zdjęcia, oraz co niejednokrotnie podkreślałem pozycjonowaniu w wyszukiwarkach internetowych (dla wszystkich nie będących w temacie informuję iż chodzi o to aby strona była widoczna w przeglądarkach takich jak google, w moim przypadku chodzi o to że jeśli ktoś wpisze w google np:  "fotografia andrychów" to na liście moja strona powinna się wyświetlić wraz z innymi szczęśliwymi fotografami).

Pod względem graficznym strona została wykonana dosyć szybko, jeszcze szybciej została wystawiona faktura za usługę, domenę i serwer. Panel nie został wykonany Pan Zbyszek twierdził iż czegoś takiego nie da się zrobić i każde zmiany muszę zlecać jemu, co się równoważy z kolejnymi fakturami i płatnościami. Pytałem także o statystyki, w których mogę sobie sprawdzić ile osób odwiedza moją stronę - odpowiedź "dostęp do takich statystyk mają tylko oni (czyli C4W**)
Na pytanie co z GOOGLE, mistrz odpowiedział iż wymaga to czasu ok 2 miesięcy. Oczywiście po 2 miesiącach wpisując w google słowa kluczowe nic się nie wyświetlało. Do dnia dzisiejszego dzwoniłem, pisałem, prosiłem i się nie doprosiłem.
Zbysiu próbował mnie namówić na płatną formę reklamy na różnych portalach i twierdził iż to sprawę załatwi i statystyki się podniosą.

No tak czyli jeśli ktoś na portalu informacyjnym będzie czytał artykuł o wypadku drogowym lub czymś innym to w roku będzie migało moje logo i go przyciągało. Za kilka miesięcy ta sama osoba, potrzebująca fotografa ma mnie szukać migającego na jakimś portalu, czy może ma sobie zanotować mój adres internetowy, aby nie zapomnieć bo oczywiście na liście w googlach mnie nie znajdzie. Bardzo prawdopodobne jest że za kilka miesięcy na tym samym portalu, w tym samym miejscu będzie występować inna reklama. Tak koło się zamyka a mnie w nim niema :)

Niedawno sprawdzenie strony i próbę jej pozycjonowania zleciłem innej osobie.
Moje zdziwienie było oczywiste gdy usłyszałem że strona o którą walczę  od ponad roku została napisana w sposób nieprawidłowy i nie ma możliwości jej pozycjonowania (HUUU... widocznie jest ona jak trójkąt Bermudzki - wtajemniczeni wiedzą że takie coś jest tylko nikt nie wie co się w nim dzieje).

Po tym co usłyszałem zacząłem dochodzić dlaczego tak jest i odkryłem iż nie kryją się za tym żadne zjawiska paranormalne tylko typowa nieudolność webmastera Pana Z.
Pod moją lupę wziąłem stronę domową firmy C4W**

ZADANIE DLA WSZYSTKICH
proszę spróbować wpisać w google: "agencja reklamy andrychów" i odszukać przedmiotową firmę.
OCZYWIŚCIE NIEMA :)
Wtedy zrozumiałem iż jeśli Pan Zbyszek nie umie pozycjonować swojej strony to jak niby miał by zrobić to z innymi adresami.

Innym ciekawym przeżyciem było zlecenie modernizacji loga dla gabinetu kosmetycznego. Chodziło o dodanie w tekst akcentu róży.
Powyżej zamieściłem już istniejące logo, przesłane dla wzorowania się na nim. 

Natomiast poniżej przedstawiam projekt C4W** oraz innej firmy działającej w okolicy Andrychowa.


 Akurat na grafice troszkę się znam i według mnie grafik w firmie C4W** musi mieć "ogromną wyobraźnię twórczą" kopiując gotowy tekst powiększając jego część oraz dodając jakiegoś gifa albo cliparta przedstawiającego różę.
BRAWO!!!

Firma C4W** nie jest wielce znana na rynku co potwierdza ilość 12 polubień na facebook,
  

jednakże jeśli komuś w przyszłości wpadnie na myśl, aby współpracować z kimś takim niech sobie przypomni moje doświadczenia.
Firma C4W** działa także pod innymi markami co może utrudnić jej wychwycenie.
"Diabeł ma wiele twarzy"






Chcesz uniknąć podobnych sytuacji? NAPISZ DO MNIE na pewno pomogę.

PROSZĘ O UDOSTĘPNIANIE ARTYKUŁU!!!
Tylko wzajemna pomoc pozwala na wyeliminowanie błędów i uratuje nas od niepotrzebnych stresów i  strat materialnych.Sprawdźcie to komu powierzacie swoją reklamę
Nie popełniajcie mojego błędu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz